مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400-99

متقاضیانی که در دانشگاه آزاد  بدون کنکور ثبت نام نمودند بایستی نتایج ثبت نام را مشاهده نموده و در صورت قبولی در ثبت نام با ارائه مدارک در  دانشگاه مورد نظر  ثبت نام حضوری خود را نیز تکمیل نمایند. نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد معمولا یک الی دو هفته پس از ثبت نام اعلام میشود که شما میتوانید با ورود به سامانه azmoon.org  نتایج خود را مشاهده فرمایید.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو بازه زمانی مهر و بهمن انجام می گردد. از آن جا که ثبت نام رشته های بدون کنکور بر اساس بررسی سوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود ، داوطلبان با داشتن شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و مدارک لازم می توانند در رشته های بدون کنکور شرکت کنند، ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد از مرداد ماه آغاز و تا شهریور نیز ادامه داشته و نتایج آن برای دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز در دو تاریخ 21 و 30 شهریور ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام شد. ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال دوم نیز در بهمن ماه انجام گرفته و نتایج آن در روزهای پایانی بهمن  از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

 

جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400-99 با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

شماره تماس : 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( تماس از استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

 

مدارک لازم براي ثبت نام حضوری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 – 99 :

  1. اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه، اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و یا
    اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه ، به همراه تصویر آنها.تذکر : چنانچه پذیرفته شده اصل مدرك تحصیلی خود را در اختیار نداشته باشد ولی تصویر آن یا گواهی معتبر پایان دوره را ارائه کند، باید متعهد گردد اصل مدرك را قبل از پایان نیمسال اول به دانشگاه تحویل دهد و تعهد مذکور نیز همراه با تضمین هاي مالی (چک یا سفته به مبلغ ده میلیون ریال) می باشد.
  2.  اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن (اصل شناسنامه صرفاً براي تطبیق خواهد بود.)
  3.  اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی (اصل کارت صرفاً براي طبیق خواهد بود.
  4. شش قطعه عکس تمام رخ 4*3 که اخیراً تهیه و مشخصات پذیرفته شده در پشت آنها نوشته شده باشد .(براي مشمولین 12 قطعه)
  5.  اصل و دو برگ تصویرمدرك مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.
  6.  تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرمهاي مربوط به تعهدات و سایر فرمهایی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.
  7. مشمولان دیپلمه اي که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارتخانه ها و سازمانهاي دولتی از خدمت دوره ضرورت معاف می باشند و معافیت آنان پس از انجام تعهد مقرر صادر می گردد باید موافقت نامه رسمی از وزارتخانه یا سازمان متبوع (چنانچه لطمه اي به انجام تعهدات وارد نشود) را ارائه دهند. افرادي که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت وظیفه عمومی هستند براي ثبت نام لازم است با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخیص گردند.
  8. شاغلین نیروهاي نظامی و انتظامی جمهوري اسلامی ایران بایستی گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه را ارائه
    نمایند.
  9.  پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را م شمول ماده واحده مصوب مجلس شوراي اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه دهند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یا حین تحصیل، واجد شرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت.

 

خلاصه مقاله : در این مقاله  که شامل اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور و زمان اعلام نتایج میباشد قصد داشتیم تا شما رابا نحوه مشاهده اعلام نتایج آشنا کینم و راهنمایی های لازن را ارائه دهی. متقاضیان عزیز توجه داشته باشد که زمان اعلام نتایج را از دست ندهد چرا که فقط از طریق سامانه قابل مشاهده میباشد و اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواد ماند.

 منبع : جواب ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: